OPI - The Show Must Go On (Burlesque Collection)

Çarşamba, Nisan 06, 2011




OPI geçtğimiz yılbasında yarısı glitter bombası ojelerden, kalan yarısı da su an bahsedecegim oje gibi duochrome ojelerden oluşan bir koleksiyon cıkarmıstı. Son zamanlarda OPI ile aram pek iyi degil söylemiştim:) Bu koleksiyondan da pek alacak bir sey bulamadım aslında, tam olarak es geçmek de istemedigimden bu ojeyi seçip sipariş etmiştim. Epey yerinde bir karar vermişim, cok severek kullanıyorum. Son günlerde çok fazla Essie oje kullandıgım için Opi'ın muhteşem kocaman fırcasını ne kadar sevdiğimi unutmuşum.

Renge gelirsek çok koyu pembe-mercan rengi opak bir bazın içinde ışıga göre pembe-turuncu-sarı hatta kırmızı olabilen simlerden olusuyor. Oldukca güzel ve eğlenceli. Ben sürekli tırnaklarımı çeşitli ışıklara tutup bakalım şimdi nasıl görünüyor diye ojemi inceliyorum. Çogu ışıltılı oje gibi bu da tırnak yüzeyinde pürüzlü bir doku yaratıyor ve süper kalıcı degil o yüzden ben Sally Hansen'in top coatıyla kullandım. Normalde top coat kullanmaya üşenen biriyim itiraf ediyorum.

You Might Also Like

4 yorum

  1. çok güzelmiş rengi, güle güle kullan :) ben bu serinin en çok tamamen sim olanlarını denemek istiyordum ama çıkartmak tem bir işkence olduğu için vazgeçtim :D

    http://www.edankb.blogspot.com
    bekleriim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:) o simli simli olanlar beni çok korkutuyor, bunu bile silerken ugrasıyorum onları hiç düşünemiyorum:) ama ilgi çekici oldukları bi gerçek:)

    YanıtlaSil
  3. Harika gorunuyorlar, cok guzel oje surebiliyorsun. Ben surerken hep tirnaklarin kenarina tasiriyorum. Daha cok yapmam lazim elimin alismasi icin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim:) aslında dikkat edersen ben de gayet kenarlara bulastırmısım bu ojeyi ama napalım oldugu kadar:) bol bol oje deneyerek, pratik yaparak o bulastırma sorunu bir nebze çözülebiliyor.

    YanıtlaSil

Labels