Nisan Ayi Alisverislerim

Cuma, Nisan 22, 2011

Yine bir klasik olan gecen ay ne aldim yazimla karsinizdayim. Gecen ay birrrrr suru sey begendim ama iki haftaligina Turkiye'ye gelip bol bol gezdigim icin fakirlestim ve kendimi dizginlemeye calistim. Para biriktirmem lazim blog, nasil olacak peki?


Aldo krem rengi oxfordlar. Bunlari Asostan kahverengi olduguna inanarak siparis etmistim, cunku fotografta oyle gorunuyordu ve renk adi olarak "tan" yaziyordu. Elime gecince epey sasirdim ama bu haliyle de sevdim ve kullanisli buldum. Ama hala kahverengi bir oxforda ihtiyacim var hrrr!!

Bu babetleri Umud begendi "Annecim cok guzelmis almak ister misin" diye sorunca direnemedim. Fiyati da cok uygundu, buradaki yerel bir magzadan aldim. Skooze mi ne adi.

Bu babetller de Zara'dan. Evet bildiniz ben tam bir duz ayakkabi ve babet hastasiyim. Omrumu bunlarla gecirebilirim. 


Bu cantami Asos'tan aldim. Boyle hem uzun hem kisa sapi olan ve kullanilmis gibi duran postaci cantalara pek bir hastayim ben.

Bu siyah boyfriend blazer H&M'den.



Bu bluzu ve denizci temali lacivert ceketi Mango'dan Turkiye'ye geldigimde aldim. Fotograflarda siyah gibi dursa da evet ceket lacivert.

Bu hirkayi bugunku 28 derece sicakliga bakarak niye aldim diye dusunuyorum aslinda ama neyse ki yasadigim yerde haftaya hava yine 15'e filan duser ve hirkalara, ceketlere donus yapariz. Devetuyu hirka Zara'dan.


Yuzukler ve gozluk H&M'den.Gozlugun eski Turk filmlerinden firlamis havasini ve kocaman olusunu sevdim.


Benim nedense cok az kupem var, birkac yil once kulak deliklerim bir kupeden dolayi asiri derecede yara olmustu ve altin da dahil hicbir kupe takamaz olmustum. Kupelerimi de hep anneme vermistim, simdi kulaklarim iyilesti ve ufak ufak yeniden almaya basladim. Uclu olan H&M'den, o aslinda dortluydu, dorduncuye esimin kardesi talip oldu bana ucu kaldi:) Digeri de Asos'tan.

Turkiye'ye her geldigimde Mavi'den bir jean aldigimi soylemisimdir buyuk ihtimalle, bu da son gezinin mahsulu.


Bunlarin disinda bol bol ilkbahar koleksiyonlarindan oje aldim, yeni cilt ve vucut bakimi urunleri aldim, baska baska MAC'ten Prolongwear fondoten ve concealer aldim, bendeki MSF N bitmisti onu yeniledim filan. Sizde durumlar nedir?

You Might Also Like

11 yorum

  1. her zaman ki gibi cok zevklisin canım benim, guzel gunlerde kullanman dilegiyle.. :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. herşey süper gözüküyor :) en çok ceketleri beğendim ve asos çantayı :)

    YanıtlaSil
  4. of of of o nasıl bir çantadır öye yaww,bayıldım ben:)

    YanıtlaSil
  5. Bugün üzerimde aynı beyaz tişört var, daha doğrusu görünümde aynı, burada markasını okuyunca jeton düştü. Buradaki bir mağazadan almıştım, bendekinin içerisinde marka olarak Stradivarius yazıyor=)) Baya da benzetmişler ama demek ki Mango'nun modelini uygulamış adamlar, etiket olarak da akıllarına esen başka bir markayı basmışlar...

    Güle güle kullan hepsini tam baharlıklar =)

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler yorumlariniz icin:)

    Asli, olsun her halukarda guzel bi tisort ama di mi:) sen de gule gule giy.

    YanıtlaSil
  7. Canım babetlerine bayıldım :) Minik oğlunun zevkine bak ya çok şirin :)

    YanıtlaSil
  8. kucuklugunden beri egitiyorum ben onu hedonistcigim magaza magaza gezdirerek:)

    YanıtlaSil
  9. Hehe, büyüyünce zevkli ve klas bir erkek olacak ne güzel işte canım :)

    YanıtlaSil
  10. Evet evet, hem kotla hem de okula giderken biraz daha ciddi pantolonlarla çok hoş oluyor =)

    YanıtlaSil
  11. Hedonist evet en azindan kiz arkadaslarina bi hayri dokunur kadin dayanismasi:P

    Asli ben hala giyemedim biliyo musun:S canim istedi sen hatirlatinca, en kisa zamanda giymeli:)

    YanıtlaSil

Labels