Laura Mercier Pressed Setting Powder

Perşembe, Nisan 28, 2011


Ben aslinda pudralari sevmem, kullanmam da. Cildimi ne kadar nemlendirsem de pudra surunce olusan o kupkuru goruntuyu engelleyemiyorum. Zaten yagli bir cildim olmadigindan da parlama gibi bir sorun yasamadim pek. Gecen yaz bazi gunler gunes kremi surdukten sonra yuzumde hafif bir parlama olustu, ben  de gittim bunu aldim. Zaten hali hazirda ayni markanin concealer ve fondotenini kullandigimdan pudrayi da LM tercih ettim.Bunun bir de loose halde olani vardi ama ben tahammul edemiyorum tozuta tozuta loose urunleri kullanmaya.Ustum basim kirleniyor.

Bu adindan da belli oldugu uzre bir sabitleme pudrasi ve renksiz. Yani herhangi bir renk verme, kapaticilik vaadi yok. Icinde -artik o her ne ise- Fransiz kasmiri varmis. Kutusunda bembeyaz gorunuyor, surunce renksizlesiyor. Cildi matlastiriyor ve gercekten altindaki fondotenin, kapaticinin gun boyu kalici olmasini sagliyor. Cogu pudranin  yaptigi gibi gergin ve kupkuru hissettirmiyor. Ben yazdan sonra cok mat bir goruntu sevmedgimden tum yuzume kullanma ihtiyaci duymadim ama goz altlarima kapatici surdukten sonra bir karistirma fircasiyla (224 gibi) goz altlarimda ve kocaman bir pudra fircasiyla (150 gibi) hafifce yanaklarima suruyorum. Goz altlarima surunce kapatici cizgilere hic girmeden aksama kadar benimle oluyor. Yanaklarima surunce de alligin daha homojen dagildigini dusunuyorum. Aslinda LM'nin gozaltindaki kapaticiyi sabitlemek icin baska bir pudrasi var hafif aydinlatici ozelligi olan ama o da toz yapida ve dedigim gibi ben ugrasamiyorum onlarla.

Guzel, sade bir aynali kabi var.Icinden bir de uygulama sungeri cikiyor ama ben sungerle pudra uygulamayi tercih etmiyorum.Siz seviyorsaniz isinize yarar. Ozetle ben bu urunden cok memnun kaldim. Biterse -ki benim kullanim hizimla iki uc yil sonra beelki biter- yeniden alabilirim. Tum cilt tiplerinin kullanabilecegini dusunuyorum. Ozellikle yagli ciltleri mutlu eder. Fiyati 30 dolar.

Hepinize sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu marka hakkinda inanilmaz yorumlar okudum. Bir cok insan makyaj malzemelerinden cok memnun. Ben de denemeyi dusunuyorum ama o kadar cok var ki. Bronzing powder'im 5 senedir kullaniyorum ve hic eksilmemis gibi gorunuyor.

    YanıtlaSil
  2. Lm gercekten cok iyi bir marka. Ben bunun disinda fondotenini, concealerini, renkli nemlendiricisini filan da severek kullaniyorum. Bu urunlere de bi sans verebilirsin:)

    YanıtlaSil

Labels