Disarda

Salı, Nisan 26, 2011



Turkiye'de havalar nasil bilemiyorum ama bizim buralar muh-te-sem!1 Bir haftadir 28-30 derecede sicacik gunler geciriyoruz. Carsambadan itibaren yeniden 15lere filan inecekmis ama olsun, bir hafta tatildeymisiz gibi hissetmemize yetti bile. Biz de bundan istifade evimizin tum bahar temizligini yaptik. Ne zamandir boyle bir sey yapasim vardi iyi oldu.


Salonun halisini yikadim, temiz olmus mu:P



Onun disinda haftasonu Rotterdam'daydik, pazar bir arkadasimizin oglunun ucuncu dogum gununu kutlamak icin epey kalabalik bir grupla piknige gittik, cocuklar cok eglendi. Ben de dunyayi yedim, insanin guzel yemek yapan arkadaslarinin olmasi zor bir sey:)

Pazar yine Rotterdam'daydik ama bu sefer cekirdek ailemiz disinda kimse yoktu, gezdik tozduk tika basa roti yedik, aksaminda da yeni evlerine tasinan arkadaslarimizi ziyarete gitdip geldik.

Bir de havalarin guzellesmesi dolayisiyla bahcemizle ilgilenme firsatimiz oldu, gecen yil mayis sonu buraya tasindigimizda bahceye sira gelene kadar kis gelmisti. Simdi bahcemizi yabani otlardan arindirdik, cicekler diktik, daha yapilacak cok sey var ama olsun bir yerden baslamak da iyidir. Biz de simdi neredeyse bahceden iceri hic girmiyoruz, aksama kadar Umud kum oynuyor, minik deniz kabugu kabinda suyla oynuyor, tum ogunleri bahcede geciriyoruz filan... Yuksek faktorlu krem kullanmamiza ragmen bronzlastik bile nerdeyse.

Zara Ust ve Babetler, Asos Kupe, Mavi Jean, H&M Kolye ve Gozluk.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Havalar konusunda çok şanslıymışsınız. Biz de istanbul'da donuyoruz bir süredir :)

    YanıtlaSil
  2. maalesef bizim saltanat da kisa surdu bugun 15 dereceye dustu yine sicaklik:(

    YanıtlaSil
  3. Canım çok özendim bahçe aşığı biri olarak :) Kıymetini bilin olduğunuz yerde kalın :D Umud'a öpücükler, çok şeker yakışıklı maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. bulunduugmuz yeri seviyoruz ama bi yandan da turkiye'yi ozluyoruz:(

    YanıtlaSil
  5. Canım yaşamayan bilmez tabi insan mutlaka yerini yurdunu özler ama biliyorsun işte burada da her gün bir olay çıkıyor keşke ileride benim de böyle bir fırsatım olsa da kaçabilsem. Tabi tek ve gerçek dileğimiz kaçmaya gerek kalmadan her şeyin düzelmesi, güzel günlerin gelmesi, ama artık her şey için çok geç gibi, malesef :(

    YanıtlaSil
  6. benim de en buyuk umudum her seyin kendi anayurdumda duzelmesi, insan o kadar uzuluyor ki millet almis yurumusken kendi ulkesinin icler acisi haline uzaktan bakinca:(

    YanıtlaSil

Labels