ROC Cilt Bakim Urunleri

Çarşamba, Mart 16, 2011

Dermalogica'yi bir suredir bu arkadaslarla aldatiyorum ve hic pisman degilim. Hepsinden de cok cok memnunum.    Ben aslinda cilt bakimi konusunda oldukca tutucuyumdur ama bir sure once daha ekonomik arayislara girdim ve Roc markasini denemek istedim. Sirayla bahsedecek olursam;

Enydrial Anti-Drying Cleansing Gel: Bu temizleyicinin yapisi krem gibi, cok fazla kopurmuyor ama cildi gercekten cok cok iyi temizliyor. Tabi kalkip da cilt makyajinizi, rimelinizi filan cikartmaz. Onlari onden Nivea makyaj temizleme mendili yada Dermalogica Precleanse ile cikarip ardindan cildimi bunla yikiyorum ve kis boyu cildimde bir gerginlige, sivilceye yada bir tahrise neden olmadi. Fiyati da uygun 13-14 euro gibi bir para verdim ben. Hem de kocaman uzun sure gidiyor. Ben cilt bakim urunlerimi coook bol kullandigim halde bitiremedim bunu henuz.Yagli ciltliler haric herkes sever  bence.

Hydra + :Bu nemlendirici normal ciltler icin cok cok hafif su bazli bir nemlendirici. Ben pek cok acidan Active Moist'a benzettim. Soguk havalarda bazen Active Moist gibi yetersiz kalabiliyor ama yazin kullanmaya cok uygun oldugunu dusunuyorum. Bu hydra serisinin kuru cilt ve yagli cilt secenekleri de mevcut.

Enydrial Moisturising Cream: Diger nemlendiriciyle birlikte donusumlu olarak bunu kullaniyorum. Bu kuru ciltler icin uretilmis bir nemlendirici. Niye hem normal ciltler icin hem kuru ciltler icin ayri nemlendirici kullaniyorsun derseniz cevabim su ki benim cildim bi garip. Kafasina gore kurur, kuru oldugu halde bazi sivilcelenir, bazen cosar yaglanir bazen bebek poposu gibi olur filan...oyy. Bunu genellikle geceleri gece kremi mantigiyla kullaniyorum ya da bazen cildim cok kurudugunda yogun bir nem ihtiyaci hissediyorsam kullaniyorum. Bu nemlendiriciyi de gercekten cok sevdim, surdukten sonra yuzum tum gun nemli kaliyor, yuzumde agirlik varmis gibi hissettirmiyor, yagli bir gorunum vermiyor, sivilce yapmiyor...guzel yani. Yalniz pit diye bitiyor, 40 ml. Size ne kadar gider bilmiyorum ama bana iki nemlendiriciyi ayni anda kullanmama ragmen 20 gun filan dayaniyor, elimin ayari mi yok nedir! Neyse ki asiri pahali bir sey degil, yine 13-14 euroydu diye hatirliyorum.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Roc'un Hydra+ serisinin kuru ciltler olan nemlendiricisi çok kıvamlı ve yoğun, gerçekten kuru ciltli insanlara bile fazla gelebilecek kadar. O yüzden biz hiç memnun kalmadık. Bende bu aralar cilt bakımına takmış durumdayım. Sürekli deniyorum, son olarak Dermalogica Skin Smoothing'e bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. 20 gün mü? Hakkaten elin bolmuş Tugunacım. Ben 50 ml normal kavanoz kremi, günde bir kez kullanarak neredeyse 3 ay dayandırıyorum. Sanırım benimki de fazla eli sıkılık :)
    Geçen gün aldığın kolyeleri Ebay den ben de aldım. Çok şaşırdım sende görünce, dünyanın iki ucunda aynı ürünleri seçmişiz diye.
    Bir de Enydrial serisinin temizleme sütünü kullanıp sevmedim ben. Eskiden Roc severdim halbuki.

    YanıtlaSil
  3. Tugunacim benim kafam iyice karismis durumda, ne kullanacagimi bilmiyorum. Alnim ve burnumun yanlari pul pul oldu ama cene kismimda ise sivilceler cikiyor. Ne kullanacagimi bilemedim. Su an Vichy'den Normaderm kullaniyorum krem olarak ve temizlemek icin de Annayake kullaniyorum.

    Biotherm, Shisheido, chanel, clinique ve biodermal kullandim, hicbiri istedigim gibi fayda etmedi. Simdi ise Annayake almayi dusunuyorum.

    Bir turlu sorunsuz (egaal) cilde kavusamadim.

    Tavsiyede bulunmak isteyenler varsa mail atabilir. Deneyenlerden tavsiyeler almak cok yardimima dokunabilir. Inci.kursun@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Ilknur benim satin aldigim yerde hydra'nin kuru ciltler icin olani yoktu, yoksa onu da almak istiyordum. tariflerine gore ben sevecegimi dusunuyorum kisin yogun nemlendirici severim de :) Dermalogica zaten super kesinlikle!

    Kozmocum hic sorma yahu dertliyim bu konuda, elimin bollugundan bikip ucuz markalara yoneldim zaten:) Seninki en iyisi valla bana da ogret hatta :) Aaa kolyeleri sen de gule gule kullan, zevklerimiz benziyormus bak:)

    Inci sanirim karma ciltler icin olan urunler seni mutlu eder. Hani su fazla ygi dengeleyip kuru olan yerleri nemlendirecegini vaad edenler. Ben cildimin ennn problemli doneminde Dermalogica'ya basladim ve kesinlikle cok faydasini gordum, istersen bir sans ver. Bak surda anlatmistim:

    http://tuguna.blogspot.com/2009/12/dermalogica-cilt-bakim-urunleri.html

    YanıtlaSil
  5. Dermalogicayi hic denemedim, deneyeyim tavsiyen uzerine.

    YanıtlaSil
  6. Bende yeni ürün aramaktayim, birde bunlari sorayim ozaman eczanede satiliyordu galiba, madem okadari memnunsuz, benimde cildim cok kuru senin gibi hep bol bol sürüyorum 2-3 haftada bitiyor cremler : )

    YanıtlaSil

Labels