Little Black Dress and Trenchcoat

Cumartesi, Mart 19, 2011


Cuma gecesi uzaktan tanidik kategorisine koyabilecegim birilerinin nisani vardi. Hollanda'ya geldigimden beri nedense bir sekilde hicbir nisana dugune gitmemistim. Dolayisiyla "gurbetci" dugunu nasil oluyor tanik olmamistim. Neyse gittik gorduk, gozlemlerimi bir sosyolojik tez konusuna sakliyorum, heba edemem blogda filan :P Ben giderken her zaman en guvenli secim olan ve gectigimiz gunlerde dolabima katildigini size gosterdigim bu siyah elbiseyi giydim. Uzerine de klasik bir trenckot gecirdim gitti. Siradanim ben biraz galiba:P

Makyaj olarak da yuzume LM fondoten ve Lm kapatici surup bir gun bahsetmeyi umdugum LM pudrayla sabitledim. Yanaklarimda MAC Springsheen allik ve By Candelight Msf var. Gozume Beige-ing shadestick surdukten sonra Satin Taupe, All That Glitters ve Brule farlarla Blacktrack fluidline kullanarak sade sayilabilecek bir makyaj yaptim. Goz makyaji yapinca dudagima bir sey surmeyi pek sevmedigimden sadece lipbalm surup ciktim.

Elbise:C&A
Corap:Penti
Ayakkabi:Nine West
Trench:Koton
Clutch ve Bilezik:H&M
Kolye:Ebay

You Might Also Like

15 yorum

  1. cok hos,cok güzel olmussun.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuşsun çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim iremmis:)

    YanıtlaSil
  4. cok begendim,cok güzel olmussunuz..

    YanıtlaSil
  5. Gozunu seveyim bahset nisandan. yillardir bi tane nisan dugun gormek bana nasip olmadi, hep istedim.

    YanıtlaSil
  6. Valla Deniz nasil anlatsam, hani klasik kiro turk dugunu olur ya; onun bin kat abartili, kiro versiyonunu dusun, gelinle damat olarak da ismail yk ile hadisenin daha cirkinini hayal et..ustune bi de bizim hoppala gulum yaz geldi muziklerinde gobek atmaya calisan hollandalilari ekle,takma fransiz manikurlu tirnakli, mavi far kirmizi rujlu hosgeldin liefe diyen girbetci hanimlari koy guzelce karistir...kalbin dayandi mi? :P

    YanıtlaSil
  7. Ohooo benim boyle konulardaki mottom ne kadar avam o kadar iyi bi kere. Orda olaydim muhtesem ismail yk figurlerimle seni senden alirdim.

    Aah, ah boyle cagrilmayan yakuplar gibi yasayip gidiyorum, keske beni de bir dugune cagiran olaydi.

    YanıtlaSil
  8. :) Tamam o zaman Deniz ben bi sonraki dugun nisan biseyde sana haber veriyorum :) Beraber gidip cosuyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam. Kivrak hareketlerimle seni etkileyecegim, inan bana.

    YanıtlaSil
  10. Heyoo blog açıldı, ben geldim! =)
    Hatun gene fıstık gibisin sen, öpüyorum yanaklarından! Umudla ilgili hiç yazmıyorsun artık :(

    YanıtlaSil
  11. Sagol Jm'im ben de seni öperim. Yazıcam yakında Umudla ilgili bi seyler:)

    YanıtlaSil

Labels