Loreal Voliminous Mascara

Perşembe, Ocak 27, 2011


Bir suredir kullandigim rimel budur. Baslangicta sevip sevmdigimden emin degildim, gerci hala emin degilim. Sevdigim ve sevmedigim taraflari esit sekilde mevcut. Kabi guzel, ucuz, vaad etttigi dolgunlugu veriyor. Fakat cok acbuk topaklaniyor ve kat kat surmeye cok uygun degil, hemen kirpikleri birbirine yapistiriyor. Ben zaten tek kat surer birakirim derseniz problem degil ama ben gibi hizinizi alamiyorsaniz ugrastirici olabiliyor. Bir de sanirim benim salakca bir tercihle carbon black rengini almis olmamdan dolayi gun icinde toz halinde goz altlarima dokuluyor. Bir de en nefret ettigim ozelligi, goz makyaji temizleyiciyle temizleme, makyaj temizleme mendiliyle silme ve ardindan jelle yuzumu gozlerim de dahil yikama islemlerinden sonra bile goz altlarimda siyah siyah bulasmis olarak kaliyor. Sanirim bu da carbon black olmasindan dolayi. Ben soyleniyorum ama Jm bunu cok seviyor, En iyisi denemeniz.

Sevgiler.

You Might Also Like

12 yorum

  1. birincisi o bebis ne kadar tatli :) masallh :) ikincisi fotograf harika olmuss :)

    YanıtlaSil
  2. Kirpiklerine bayılıyorum! :) Bunu sanırım caramel de çok seviyordu. Ben sevemedim, favorim hala telescopic :)

    YanıtlaSil
  3. Bendeki sanırım daha değişik bir versiyonu, ambalajı farklı geldi bana. O kadar çok çeşidi var ki bunun, insan hangisi nedir anlamıyor bir süre sonra :/ Evet ben bayılıyorum ama nefret edeni de çok. Sebebini anlayabiliyorum aslında, biraz uğraştırıyor, kirpikleri yapıştırabilir ama sonuç benim için herzaman harika =)

    YanıtlaSil
  4. Loreal'in bütün rimellerini denedim sanıyordum ama bunu atlamışım, bir de bunu deneyelim:)

    YanıtlaSil
  5. l'orela'in maskaraları çok kaliteli. ben de duoble extension ve telescopic kullandım,çok memnun kaldım,bu da çok güzel sonuç vermiş görünüşe göre

    YanıtlaSil
  6. Gözlerin güzel her rimel yakisir sana.=) Bu arada özlemisim seni yorgunluktan ugrayamadim kusura bakma. Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  7. Marjo tesekkur ederim oncelikle. Telescopic ben dedenemistim aslinda ama sevmis miydim hatirlayamadim simdi, yeniden almali :D

    Jm sen uzmansin kuzum seni ugrastirsa nolcak, ben becereiksizim ondan sanirim:P fena bulmadim ama ben nefret etmedim.

    Elvan bakalim sen sevecek misin.

    derya lorealin maskaralarini ben de kesinlikle basarili buluyorum, ozellikle fiyatina gore.

    Eda tesekkurler canim, rica ederim hepimiz ayni durumdayiz.

    YanıtlaSil
  8. silip çıkarması biraz zor fakat ben de bu rimeli çok seviyorum. ekrar tekrar aldığım yegane rimel.

    YanıtlaSil
  9. takhisis kesinikle dedigin gibi silip cikarmasi zor, demek sen de sevenlerdensin:D

    YanıtlaSil
  10. Gözler şahane, rimel bahane canım ;)

    YanıtlaSil

Labels