Essie In Stitches (Fall 2010)

Çarşamba, Ocak 26, 2011




Essie'nin sonbahar koleksiyonunda cikardigi renklerden biri bu arkadasti. Yapisi cok guzel, tum Essie ojeler gibi kalici, cok hizli kuruyor. Rengi orta tonda bir gul kurusu. Oldukca klasik, zarif ve hos bir renk fakat ayni oranda da demode bence :P Biraz anne rengi aslinda. Olsun yine de seviyorum bu ojeyi ama kabul etmem lazim ki benim tenime yakisan bir renk degil bu. Nedense benim ellerimde kaybolup gidiyor bu oje. Belki de bu yuzden her seferinde kotu suruyorum bi ojeyi. Fotograflarda gordugunuz gibi yine oyle olmus.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Bence çok güzel bir renk, hiç de demode diil :P Yüzüğe de bayıldım ojeye de :)

    YanıtlaSil
  2. renk guzel de marjocum bende guzel durmadi ondan bidi bidi yapiyorum:P

    YanıtlaSil
  3. Fotograflarda çok güzel duruyor. Ama güldüm anne rengi demene (((:

    YanıtlaSil
  4. :) ama cidden oyle degil mi:P

    YanıtlaSil
  5. resmen ojenin katolog çekimini yapmışsın.pozlar şahane:))

    YanıtlaSil
  6. aa tesekkur ederim, begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil

Labels