Favori Hirka Ve Elbisem

Salı, Kasım 16, 2010

Oncelikle herkese iyi bayramlar, benim icin pek bir sey degismiyor bayramlarda ama sizikini kutlayayim:) Yine derse gidiyorum,calisiyorum..Bayram gelmis neyime durumum var yani..Noelde siz calisir ben yatarken intikamim aci olacak:P



Ben elbise giymeyi cok severim, onceden de yazmistim sanirim.Ozellikle sonbaharda elbise-hirka-corap uclemesiyle yasayabilirim. Bu fotograflardaki elbisemi taa hamileyken almistim, kocaman gobegimle giymeyi cok severdim.




Hatta bakin son uc fotografta 8 aylik hamileyken bu elbiseyi giymisim, paylasmak istedim:) Hirkam da ayni sekilde ustumde paralanmaya yuz tutan cok sevdigim bir parca. Her seyin ustune giyip gunu kurtariyorum ben.

Elbise ve Hirka:H&M

Sizin boyle cok sevdiginiz, eskise de giydiginiz kiyafetleriniz neler?

You Might Also Like

4 yorum

  1. Benim bir tane siyah beyaz elbisem var. Hem cok kullanisli, hem de zayif gosteriyor :)Benim de uniforma yapabilcegim bi o var sanirim.

    YanıtlaSil
  2. bu nasıl bir 8 aylık hamile göbeği! off ben de böyle olurum umarım, çok özendim :)

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah 8 ay mı?sadece biraz fazla yemiş göbiş gibi duruyo :)

    YanıtlaSil
  4. yanlış mı anladım ..o fotolarda hamilesiniz çok şasırdım :) aayyy çok tatlısınızzz yahu :) maş.

    YanıtlaSil

Labels