Mim - Agustos Ayinda Kullandiklarim

Çarşamba, Eylül 08, 2010

Makyaj Cantam harika bir mim dalgasi baslatti, bunlar da  benim cevaplarim. Yazarken cok eglendim hatta aylik bunu devam ettirmek istedim ama ben bir urunu sevince uzun sure kullaniyorum, -ozellikle ciltbakiminda- dolayisiyla her ay ayni seyleri yazmak istemedigimden ara ara yazmaya karar verdim:)

Yuz Yikama Jeli: Dermalogica Special Cleansing Gel
Tonik: Dermalogica Multi Active Toner
Nemlendirici: Dermalogica Active Moist
Peeling: Dermalogica Skin Prep Scrub
Maske: Dermalogica Skin Refining Masque ve Skin Hydrating Masque

Bunlardan suradaki yazimda detayli olarak bahsetmistim.

Gunes Kremi: Clinique Spf 50 Face Cream
Fondoten: Laura Mercier Moisturizing Foundation
Concealer: Laura Mercier Secret Concealer
Pudra: Laura Mercier Pressed Setting Powder
Bronzer:Lancome Star Bronzer
Aydinlatici: MAC ByCandelight MSF ve Revlon Bare It All Lustrous Lotion Peach Tease
Allik: MAC Instant Chic ve NARS Torrid
Ruj:MAC Made To Order
Gloss:MAC Nice To Be Nice ve Mimmy glosslarla MAC Euro Beat ve Phiff dazzleglasslar.
Eyeliner:MAC Fluidline ve Urban Decay Honey ve Stash goz kalemleri.
Rimel:MAC Plushlash

You Might Also Like

4 yorum

  1. tugunacim cok tesekkur ederim cevabin icin :)

    YanıtlaSil
  2. Dermalogica her daım dogru bır urundur benım için ..

    YanıtlaSil
  3. annemin eli gec bir cevap oldu ama tesekkurler:)

    MC ben tesekkur ederim sana:)

    Sezi aynne,kesinlikle bana da!

    YanıtlaSil

Labels