China Glaze Grape Pop (Up & Away Cellection)

Salı, Mayıs 25, 2010




Birkac gun once oje cekmecemden bir oje secerken, ilk tercihim alip da deneme firsatim bulamadigim bir oje secmekti. Once bu koleksiyondan baska bir ojede karar kildim ama onun yapisi o kadar rezaletti ki on kere surup cikardim, tirnaklarim mahvoldu. Ben de pes edip biraktim. Dun bu rengi denemek istedim, digerinin aksine yapisi cok guzel, yumusacik, kolay suruluyor. Oldukca opak, fotograflardaki rengi tek kat surerek elde ettim. Daha duzgun olsun derseniz iki kat da guzel olur ama ben tirnakta o kadar kalin duran ojeden hoslanmiyorum. Bu hali bana yetti. Rengi cok guzel bir mor. Mavi alt tonlu, belki de cok cok az gri bir alt tonu da var. Surda bahsettigim Opi'in Pamplona Purple'i bunun yaninda cok daha kirmizi alt tonlu gorunuyor. Ikisi birbirinden oldukca farkli, ikisi de guzel.

Ayrica dikkat ettim de bu post, blogta yayinladigim ucuncu mor renkli oje postu olmus. Seviyorum ben sanirim mor ojeyi.

Bir digeri de Opi Merry Midnight'ti.

You Might Also Like

15 yorum

  1. insan mutlu olunca moru tercih edermis,umarim hep mutlu ol.
    vede cok guzel duruyor .

    YanıtlaSil
  2. Ben cok cok seviyorum bu rengi senin de zarif ellerine her zaman ki gibi inanilmaz yakismis =)

    YanıtlaSil
  3. style m tesekkurler. bilmiyordum bak bunu ben:)

    zuzucum ben de cok seviyorum bu rengi. Tesekkurler, sana kesinlikle daha cok yakisir.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel durmuş bayıldım ben. OPI shrek koleksiyonunda bu morun aynısı var, ondan almıştım. Ben de OPI versiyonunu geçen hafta kullandım, harika bir renk <3

    Öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
  5. Jm biliyorum kuzum gordum o moru. Cidden ayni ikisi. Sen nerelerdesin, merak ettim seni,hasta falan degilsin umarim.

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel duruyor Tuguna, bir mor freak olarak ekledim listeme, sana da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir renk canım, senin zarif ellerine çok yakışmış :) tırnaklarını ödünç alabilir miyim :p

    YanıtlaSil
  8. Iraz tesekkurler, sen kesin begenirsin bunu:)

    Marjo sagol canim, alabilirsin tepe tepe:P

    YanıtlaSil
  9. En sevdiğim renk ve çook güzel durmuş

    YanıtlaSil
  10. AtolyeKedi tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  11. en beğendiğim mor tonu bu oldu:) nazar değmesin ,tırnakların da çok guzell

    YanıtlaSil
  12. Miss Beril cok teskkurler:)

    YanıtlaSil
  13. beğendim süper:) marka Türkiyede olsa keşke:(

    YanıtlaSil
  14. çok beğendim ama türkiyede bu marka yok sanırım:( yoksa hemen alırdım:)

    YanıtlaSil
  15. Pinar sanirim yok gercekten Tr'de ama ebay'den filan cok rahat bulup alabilirsin eger internetten alisveris yapiyorsan.

    YanıtlaSil

Labels