OPI Merry Midnight Nail Polish (Holiday Wishes Collection)

Salı, Mart 02, 2010


Opi'in yilbasi koleksiyonundan aldiklarimi yavas yavas deniyorum. Markalar spring koleksiyonlarini cikardi ben hala holiday diyorum:) Gerci aldim bahar koleksiyonlarindan da birkac sey ama once bunlari denemek istedim. Uzun zamandir hicbir ojeyi boyle sevmemistim acik soyleyeyim:) Hayatim boyunca tek bir ojeyle yasamam gerekseydi ki umarim gerekmez bunu secerdim. Muhtesem sicak tonlu jolemsi bir mor bazin icinde fusya-pembe-lila simler ve kirmizi kocaman kocaman beneklerden olusmus muhtesem bir oje bu. Yakindan gorunusu fotografardakinden cok cok cok guzel. Icindeki simleri ben bir turlu gercekte olduklari kadar guzel gosterememdim fotograflarda. Bence kesinlikle herkes alsin sursun o kadar diyorum:)

You Might Also Like

12 yorum

  1. Çok hainsin ya :/ Bunu da almak istiyorum şimdi. Zaten senin tırnaklarında ne görsem almak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Güzel görünüyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Jm al valla bunu mutlaka, eminim cok seversin:)

    Nar bence de cok guzel:)

    YanıtlaSil
  4. Yine bu seridendi sanirim Sapphire in the snow la combo kullanmani tavsiye ederim. Boylede cok guzel ama saphire ile bambaska :)

    YanıtlaSil
  5. oncelikle benim cok sevdigim bir renk olmasada ojen cok guzel durmus, benim bir sorum var, ben "opi barefoor in barcelona" ojenizi cok begenmistim acaba nerden aldiginizi ogrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,sizin yazılarınızı severek okuyorum.Özellikle de NOTD yazılarınızı dört gözle bekliyorum.Benim de Opi'den beğendiğim bir kaç renk var ama ebayden alışveriş yapmadım hiç.Önerebileceğiniz bir satıcı var mı? Satıcılarının yorumlarına bakmaktansa size sormanın daha güvenilir olacağını düşündüm.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Marjo bence de:)

    Zuzu malesef yarami destin, o ojeyi bizim buraya gonderen bi ebay saticisi bulamadim. yoksa cok begendim ve almak istiyorum:(

    Bella tesekurler ben tum ojelerimi ebayden aliyorum, hem ucuz hem guvenli.

    Amethyst tesekkur ederim oncelikle. Inan tek bir saticidan almiyorum, istedigim rengi aratip en ucuz hangi saticidaysa ondan aliyorum. Pintiyim biraz sanirim:P Simdiye kadar da sukur ki hic sorun yasamadim.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle nicedir söylemek istediğim bir şeyi söyleyeceğim tırnak yapınız çok güzel.Bu tırnaklara ne sürseniz koşa koşa gidip alası geliyor insanın.
    Bu renk de diğerleri gibi süper durmuş : )

    YanıtlaSil
  9. toz pembe dunyamdan cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  10. odulunuz var! : ) http://boyakupuyum.blogspot.com/2010/03/aa-odul.html

    YanıtlaSil
  11. Simli oje sevmem ama bu çok hoşmuş yahu..

    YanıtlaSil

Labels