Lancome Color Fever Gloss - 102 Sublime Coffee

Çarşamba, Şubat 17, 2010


Lancome'un bu glosslarina bayiliyorum ben. Elimde birkac rengi daha var, bir yerden baslayip gostereyim dedim. Ozellikle bu rengini cok seviyorum, zaten boyle turuncumsu,mercanimsi sicak tonlari cok severim glossta. Ben bunu alali epey oldu. Hicbir sekilde bozulma, degisme belirtisi yok. Ayrica cok cok kullanmama ragmen hicbir azalma belirtisi de yok. Genelde ne surecegime karar veremedigimde elim bu glossa gidiyor. Yalniz ilginc bir sey var, bu glossun adi bazi yerlerde sublime coffe bazi yerlerde sublime toffee diye geciyor:) Sanirim yeni degismis, bendeki eski versiyonu.Bence mantikli olmus cunku bu glossta coffee olan bir taraf goremiyorum ben.Amerika satis fiyati 26 dolar.Burda 23 euro, Turkiye'de ne kadar hic bilmiyorum ama tabi ki internetten daha ucuza bulunur.

Kabi cok muhtesem, camdan yapilmis gibi. Aplikatoru de kalp seklinde, bu yuzden aynasiz bile cok duzgun suruluyor, dudak cizgisini cok guzel belirgenlestiriyor. Sanirim Loreal'in de var boyle kalp formunda fircasi olan bir glossu, hesapli aranirsa o da alinabilir.

You Might Also Like

10 yorum

  1. bu gloss'lar benimde favorim.

    bu rengi dikkatimi cekmemisti, dudaginda cok guzel durmus, cok yakismis, bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ahh MAC dazzle'lardan önce color fever glossları topluyordum, favori gloss'umdu. en sevdiğim renklerden biri 102'ydi. (coral delisi olarak :P ) fırçasını ben de çok seviyorum. 102 sana o kadar yakışmış ki içim cız etti ya keşke dağıtmasaydım color feverlarımı :( sadece 1 tane favorim kaldı, adını hatırlamıyorum, 024 numara. mac snowscene gibi beyaz gloss, içinde mavi, gri ve pembe glitter var ama snowscene'den 10 kat daha güzel..

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki 20küsür dazzleglassın hepsini bu haftasonu satmayı planlıyorum, belki sattıktan sonra bunu da denerim. Çok yakışmış kuzum sana, bu renkler benim de favorim biliyorsun artık ;)

    YanıtlaSil
  4. Banu tesekkurler, evet senin de sevdigini biliyorum bunlari:)

    Marjocum hiii dagittin mi bunlari, halbuki sen cok severdin bunlari biliyorum.Ben de genelde maybelline, bourjois ivir zivir drugstore glosslari dagittim.O dedigin beyazi biliyorum ama bende yok.

    Derya sagol kuzum da hayrola niye satiyorsun dazzlelari. Nerden esti? Kullanmaktan mi sikildin nettin?

    YanıtlaSil
  5. hiii bayıldım gerçekten cam gibi rengi de cok tatlıymş yaaa:)güsel günlerde sür sürştr

    YanıtlaSil
  6. Sochic cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  7. O kadar imreniyorum ki sana her rengi cok güzel tasiyorsun tugbacim. benimde bir sürü glosslarim var ama hic kullanmiyorum nedense. yeni seyler deneme istegi uyandiriyorsun bende! :)

    Nesli

    YanıtlaSil
  8. Nesli tesekkur ederim, begenmene sevindim:) Ben pek goz makyaji yapmadigim icin genelde boyle dudak urunlerini cok kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  9. tugunacım bu gloss cok güzelmiş.dudaklarda güzel olunca.. ben bu tür renkleri hic denemedim ama burda görüce cok beğendim..listeme ekledim..

    justmakeup dazzleglas ları acaba blogundamı satmayı düşünüyorsun.sormadan edemedim:))ona göre kaçırmayayım da..

    YanıtlaSil
  10. gulsum tesekkurler, bence de bi dene guzel duruyor bu renkler:) belki jm yorumu grmez diye ben yazayim:bildigim kadariyla artik blogundan satis yapmiyor jm. baska bi yolla satacaktir diye dusunuyorum.okursa aydinlatsin bizi:)

    YanıtlaSil

Labels