MAC Magic, Mirth and Mischief

Çarşamba, Kasım 25, 2009


MAC'in yilbasi icin cikardigi koleksiyonlari incelediniz mi? Bilenler bilir, bilmeyenler icin bir adet su an bahsedecegim colour collection var, bir adet minik pigmetler, lipglosslar vs.'lerden olusmus setler var, dandik firca setleri var, altili far paletleri var ve son olarak gecmis koleksiyonlarda cikmis msf'ler ve mineral allik ve farlarla yapilmis setler var. Ben minik pigment, gloss olayini hic sevmiyorum. Oyuncak gibi geliyor bana, ki zaten glosslarin pek cogu bende full size olarak mevcut. Dolayisiyla onlari eledim. Digerlerine gelirsek bir seye benzemeyen firca setletine de o kadar para asla vermem, o paraya iki tane normal boy omurluk firca alirim daha iyi. Far paletlerini hic almadim, ara ara hosuma gitse de gereksiz buluyorum. Aslinda mineral setlere bayildim, hazir elimde eski msfler yokken, almak super olurdu ama burdaki magazalarda bitmis, ebaye baktim 90 dolardan satiliyor. Yuh dedim kapattim. Kismet degilmis:) Yani beni ihya eden sadece colour collection kismi oldu yilbasi koleksiyonlarinin.

Cogu kisinin pek umrunda olmasa da bu koleksiyonda bence cok hos parcalar var. Tamam kabul ediyorum mineral ikili farlar berbat, bir tarafi kocaman glitter, bir tarafi far. Oyle yapacaklarina adam gibi iki renkli yapsalar alirdim.Onun disinda iki oje var ikisi de gune gitmis anneanne rengi ki hic begenmedim. MACle oje konusunda bir barisamadik:P Iki adet goz kalemi var; biri Black Russian gibi siyah ve isiltili, digeri mavi isilitili. Ikisiyle de ilgilenmedim. Uc tane dazzleglass var ki gordugunuz gibi aylardir suren gloss orucumu bozup ucunu de aldim, tekrar gloss orucuna girdim bile. Uc tane cremesheenglass var ki ben kendilerinden pek hoslanmiyorum. Cok az renk veriyorlar, dudak cizgilerine doluyorlar, fazla surersen dudak kenarlarindan akiyorlar. Dolayisiyla onlari da eledim. Allik surmeyi cok seven bir insan olarak cikan iki alligi da aldim. Uc tane sinirli uretim ruj vardi. Ikisi lustre digeri glaze. Glaze rujlarla pek aram iyi degil, lustre olanlarin birini aldim, digerini sevmedim. Cok konusmadan sectiklerime bakarsak...


Superdupernatural - Mid-tone coral (Frost): Evet tam olarak tanimi dogru. Cok ilginc ve bulunmaz bir renk olmasa da benim cok sevdigim bir allik oldu bu. Ne cok soft ne cok bagiran bir rengi var, herkese yakisir. Benim gibi allik surerken elinin ayari olmayanlari palyacoya dondurme ihtimali oldukca az, ben cok sevdim.


Conjure Up - Dirty, mid-tone plum (Frost):Bu tonlar biraz riskli, herkese yakismaz, ozellikle warm alt tonlu ciltler kullanirken dikkat etmeli ben de dahil ama ben yine de severek aldim. Cok az surersem yakisiyor, abartirsam ki abartmaya cok musaitim cok renkli duruyor.

Surprise Me - Mid-tone peach (Lustre): Bu ruju o kadar sevdim ki anlatamam. Aldigimdan beri surekli superdupernatural allikla ikisini kullaniyorum. Bir sure sonra lotd kosesinde yer verecegim.

Dazzleglasslara gelirsek;

Phiff! - Sheer yellow peach: Benim favorim. Kullanmasi kolay, abartisiz, gunluk kullanima cok uygun.
Jingle Jangle - Yellow pink with sapphire:Bulunmaz hint kumasi degil ama icinde morumsu isiltilarla yeterince guzel ve degisik.
She-Zam-Sheer silver with silver and red pearl:Her yerde muadilini bulabileceginiz turden bir gloss degil. Oldukca ilginc.

Yine bunlari da tek tek dudakta gostericem. Peki siz neler begendiniz ya da aldiniz?

You Might Also Like

6 yorum

  1. güle güle kullan demeyi unuttum:D

    YanıtlaSil
  2. ben bi tane cremesheenglass aldım.önümüzdeki ay gelicek olan glos setini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. bende koleksiyonu umursamayanlardanım ama gidip elime yuzume surmek icin kudurmuyor muyum, kuduruyorum :)) yine de gitmeyecegim almayacagım :))

    YanıtlaSil
  4. MAC benim için bitti galiba, hiçbir koleksiyonu ilgimi çekmiyor artık, öylesine bakıyorum. Yeni markalara adadım kendimi, sonumuz hayır olsun ;)

    Güzel günlerde kullan Tuba'cım hepsini..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım, ben bu aralar Ömi dışarıdan ne getirdiysen onları kullanıyorum almadım yani :) Sağlıklı ve huzur dolu bir bayram geçirdin umarım.

    YanıtlaSil
  6. modamakyajveben tesekkurler, sen de iyi gunlerde kullan:)

    Kittycim ben sevdim ama gaza getirebilecegim kadar bulunmaz degiller:)

    Jm'cim benim de senin gibi super bi mac koleksiyonum olsa ben de adardim:) Sagol canim.

    Edacim tesekkurler, iste yurtdisinda ne kadar bayram oldugu fark edilirse o kadardi:)

    YanıtlaSil

Labels