Jumpsuit

Cumartesi, Temmuz 04, 2009







Bugun cok guzel, gunesli bir cumartesiydi. Oglen sevgilim ve bebisimle disari bir ciktik, daha yeni geldik. Gezdik, alisveris yaptik, yemek yedik, hosca vakit gecirdik. Havanin guzel olmasini firsat bilen bendeniz de bir suredir giyilmeyi bekleyen tulumumu ve yeni sandaletlerimi giydim. Bu sandaletleri siz henuz gormemistiniz, birkac gun once aldim, cok rahatlar. Gumus rengi sandalet eksigimi kapattigim icin mutluyum. Yalniz kendime bir notum var, git kalin bir gumus bilezik al, bu kombine gumus bilezik daha hos olurdu ama istedigim gibi bir sey goremedim henuz magazalarda.

Tulum ve clutch:H&M
Sandaletler:Topshop
Bilezik:Accessorize

You Might Also Like

10 yorum

  1. Canım çok şeker olmuşsun tulum çok yakışmış :) Sandaletler de çok güzel görünüyorlar ama ayağında detaylı bir foto da rica edebilir miyim?? Bu fotoğraflarda üzerine güneş vurduğu için pek görünmemiş sandaletler..

    YanıtlaSil
  2. Tugunacım çok çok çok tatlı olmuşsun :) Bayıldım :))) Tulumun o kadar yakışmış kiii :)))

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de tulum çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
  4. Her zamanki gibi şık ve tatlısın canım:))

    YanıtlaSil
  5. Bu benim beğendiğim tulum di mi? Çok yakışmış kuzuma;)
    Ayak tırnağındaki ojeler ne?? Psikopatlığa vurdum yine ben;)

    YanıtlaSil
  6. Shopaholic sagol canimcim, simdi cok usendim ama bi dahaki giyisimde cekeyim ayakta fotosunu:)

    Marjocum cok tesekkur ederim:)

    Roxana cok sagol::)

    Ebvatacim tesekkur ederim:)

    Deryacim evet canim o tulum, sagol. Ay ojeleri tam ne surduydum hatirlamiyorum ama OPI I've red the script olmasi yuksek ihtimal.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir jumpsuitmiş. Sana da çok yakışmış. Sandaletlerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım çok yakışmışlar!

    sandaletler çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil

Labels