Ayakkabilarini Alabilir Miyim Kate?

Cumartesi, Temmuz 11, 2009


Kate Bosworth'u her zaman sirin ve hos bulmusumdur. Bence oldukca seker ve ilham verici bir giyim tarzi var. Cogunlukla giydiklerini begeniyorum. Bir suredir su fotolardaki ayakkabilarinda gozum var. Emin degilim ama buyuk ihtimal Chloe'den alinmis. Yanlissam lutfen duzeltin. Ben gidip Chloe'den alamayacagim tabi ki, ekonomik verisyonlarini ariyorum. Burda biraz benzerlerini buldum ama cok hoslanmadim, bakalim Turkiye'de sansim yaver gidecek mi!


Herkese iyi haftasonlari :)

You Might Also Like

10 yorum

  1. ben çok sevmedim aslında // belki de celebrity'lerde yüksek topuk görme alışkanlığındandır :p

    YanıtlaSil
  2. Olabilir:) Yuksek topuklara ben de bayiliyorum ama gunluk hayatta kullanmak icin bu ayakkabilari istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. buna benzer bişey Koton'da var ve indirimde 20tl'ye sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. Evet Koton'da varmis ve sagolsun annem benim icin almis bile, yalniz o indirimsiz almis tuh bak uzuldum simdi:) Tesekkurler yine de soyledigin icin belki baska ilgilenenler vardir:)

    YanıtlaSil
  5. ya bende alıcaktım 39u vardı ama küçük geldi ayağıma:)

    YanıtlaSil
  6. ben de gectigimiz kis sezonunda nine west de boye bisey gormustum diycektim ama gordum ki coktan alinmis bile... gule gule giy... sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ben bloga yeni kaydoldum ve sizin blogunuzu severek takip ediyorum. Beni eklerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Yanılmıyorsam bu ayakkabının yeşil yılan derisi desenli versiyonu da Zara'da satılıyor.

    YanıtlaSil
  9. Aa öyle mi hiç görmedim, ben aradıgımı buldum ama yine de tesekkürler bilgi için:)

    YanıtlaSil

Labels